تنها ترین تنها

من کسی هستم که...
شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

خوش امدید

خوش آمدید



نوشته شده توسط محمد عبدی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنها ترین تنها

من کسی هستم که...

خوش امدید

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

خوش آمدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۲
محمد عبدی زاده

نظرات  (۸)

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۷ محمود پورطاهری
____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&
______________&&&& _¯_¯_¯_¯.
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ محمود پورطاهری
چکار مکنی
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۱ محمود پورطاهری
جواب بده

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۱ محمود پورطاهری
چرا تا نظر میدم نظرم میاد
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ محمود پورطاهری
آهان.
باید بری تو تنظیمات بخش مدیریت وبلاگت یه گزینه ای رو بزنی که نظرات خود به خود تایید نشن.
با فعال کردن آن گزینه دیگه خودت باید نظرات ثبت کنی
پاسخ:
ممنون از راهنمایی تون درستش کردم
سلام
وبتون خوبه
بدنیست