تنها ترین تنها

من کسی هستم که...
يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

15حقیقت

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:



1.الان
توی اینترنتی


2.الان توی وبلاگ .:.بهترین ها.:. هستی


3. یک انسان هستی


4.الان داری پست منو میخونی


5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ


7.الان داری امتحان میکنی


8.الان خنده ات گرفت


9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام


10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه


11. الان باز خندیدی


12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم


13. الان چک کردی ببینی کدومه


14. پیداش نکردی و داری بهم فحش میدی


15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم

عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم .


هر چی هم میگی خودتی...



نوشته شده توسط محمد عبدی زاده
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنها ترین تنها

من کسی هستم که...

15حقیقت

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:



1.الان
توی اینترنتی


2.الان توی وبلاگ .:.بهترین ها.:. هستی


3. یک انسان هستی


4.الان داری پست منو میخونی


5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ


7.الان داری امتحان میکنی


8.الان خنده ات گرفت


9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام


10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه


11. الان باز خندیدی


12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم


13. الان چک کردی ببینی کدومه


14. پیداش نکردی و داری بهم فحش میدی


15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم

عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم .


هر چی هم میگی خودتی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۳
محمد عبدی زاده